Podaci testa takođe pokazuju da je prosečna potrošnja energije voza 5 kwh po km, što je u rangu sa vodećim svetskim nivoima
Prvi kineski nezavisno razvijeni gradski voz na vodonik prošao je 21. marta test pri brzini od 160 km/h, označivši napredak u primeni energije vodonika u železničkom prevozu, piše Sinhua.
Voz, koji je razvila kompanija CRRC Čangčun železnička vozila u Čangčunu, u severoistočnoj kineskoj provinciji Đilin, testiran je na probnoj pruzi koja pripada preduzeću, čime je postignuta verifikacija performansi u celom sistemu, pri potpunom scenariju i na više nivoa.
Za razliku od tradicionalnih vozova koji se oslanjaju na fosilna goriva ili sisteme kontaktne mreže za napajanje, gradski voz koji se testira ima ugrađeni sistem za napajanje vodonikom, koji može da obezbedi snažan i dugotrajan izvor energije. Maksimalni domet vožnje voza je preko 1.000 km.
Podaci testa takođe pokazuju da je prosečna potrošnja energije voza 5 kwh po km, što je u rangu sa vodećim svetskim nivoima.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.