Always, vodeći brend kompanije P&G, nastavlja borbu protiv menstrualnog siromaštva

Brend Always je do sada donirao preko 70.000 uložaka Prijateljima dece Srbije u borbi protiv menstrualnog siromaštva

Autor: Promo
20.05.2024. 13:16
  • Podeli:
thumbnail_always_kv-664b310f979e2.webp Foto: Promo

Menstrualno siromaštvo predstavlja problem koji ima dugoročne posledice na kvalitet života devojčica i devojaka. Usled nedostatka proizvoda za menstrualnu higijenu, veliki broj mladih žena izostaje sa školske i fakultetske nastave, propušta sportske i druge kreativne aktivnosti koje su važne za građenje samopouzdanja i profesionalni razvoj. Menstrualno siromaštvo praćeno je osećajem stida i sramote, što se takođe negativno odražava na mentalno zdravlje.

Upravo iz tog razloga, Always, jedan od vodećih brendova kompanije Procter & Gamble, nastavlja borbu protiv menstrualnog siromaštva, uz podršku Delhaize Srbija i neprofitne organizacije Prijatelji dece Srbije. Brend Always iza sebe ima višedecenijsku tradiciju osnaživanja devojčica, devojaka i žena svih uzrasta širom sveta, a u okviru nastavka kampanje #KrajMenstrualnomSiromaštvu, Always sa partnerima nastoji da obezbedi 100.000 higijenskih uložaka za studentkinje fakulteta u Beogradu i Novom Sadu, kao i devojčice i devojke iz SOS Dečijih sela Srbije.

Od septembra prethodne godine, Always je u okviru kampanje #KrajMenstrualnomSiromaštvu donirao zalihe uložaka za 5 fakulteta Univerziteta u Beogradu i 5 fakulteta Univerziteta u Novom Sadu, čime je obezbeđeno da nijedna studentkinja ovih institucija ne propusti predavanja zbog nedostatka menstrualnih proizvoda. Podrška ove vrste devojkama pruža osećaj sigurnosti, budući da više ne brinu da li će morati da odsustvuju sa nastave zbog menstruacije i mogu neometano da se posvete fakultetskim obavezama i razvijanju svojih veština i potencijala.

Oko menstrualnog siromaštva i dalje postoje brojne stigme, pa je iz tog razloga važno da se čitava zajednica uključi u rešavanje ovog problema. Kupovinom Always uložaka u periodu od 30. juna možete postati deo pozitivne promene – za svako kupljeno pakovanja Always uložaka u Maxi, Mega Maxi, Shop&Go i Tempo prodajnim objektima, Always i Delhaize Srbija izdvajaju po jedan uložak za neprofitnu organizaciju Prijatelji dece Srbije.

Zajedničkim snagama nastavljamo da gradimo svet u kojem nijedna devojka ne propušta priliku za obrazovanje i razvoj zbog menstrualnog siromaštva.

Ova inicijativa će trajati do 30.06.2024. godine.

#KrajMenstrualnomSiromaštvu

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()