Beogradski aerodrom ovakve zahteve, prema proceduri, potom rešava direktno sa avio-kompanijama
Beogradski aerodrom "Nikola Tesla" obavestio je putnike, kojima je usled greške u obaveznom toku putnika na aerodromskom terminalu 21. januara kasnio ili otkazan let, da eventualne zahteve za nadoknadu štete upute izabranoj avio-kompaniji koja je uvek prva tačka kontakta u situacijama sa kašnjenjima i otkazivanjem letova.
Beogradski aerodrom ovakve zahteve, prema proceduri, potom rešava direktno sa avio-kompanijama.
"Još jednom se izvinjavamo na neprijatnostima i zahvaljujemo putnicima, avio-kompanijama, MUP-u i svim nadležnim službama na koordinaciji i saradnji da se saobraćaj te večeri normalizuje u najkraćem mogućem roku. Nastavićemo da sarađujemo sa nadležnim službama i svim činiocima u avio saobraćaju kako bi se situacije koje mogu da utiču na kašnjenje letova i potencijalno nezadovoljstvo putnika svele na minimum", navodi se saopštenju.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.