Apple ostao bez trona u 2023. godini: Ovaj brend je najvredniji na svetu

Objavljena je lista najvrednijih svetskih brendova

20.12.2023. 19:00
  • Podeli:
Apple_Epl_logo_zagrižena jabuka_Foto  Profimedia-649570d047843.webp Foto: Profimedia

U utorak, 19. decembra, TradingPedia je objavila listu (mapu) najvrednijih svetskih brendova, čija je vrednost iskazana u američkim dolarima. Na prvom mestu u 2023. je Amazon, sa procenjenom vrednošću od 299,28 milijardi dolara, i to uprkos padu od 51 milijardu dolara lane.

Prošle godine, na tronu se nalazio Apple, koji je do sada izgubio čak 16 posto svoje vrednosti i "pao" na 297,51 milijardu dolara; stoga je u 2023. zauzeo drugo mesto.

Google je na trećoj poziciji, sa vrednošću od 231,38 milijardi dolara. U odnosu na prošlu godinu, ovaj tehnološki div je povećao svoju vrednost za neverovatnih 18 milijardi dolara.

Kada govorimo o državama u kojima se nalaze sedišta najvrednijih kompanija/brendova, Sjedinjene Američke Države (SAD) su daleko najzastupljenija zemlja, a najveća među kompanijama koje nisu iz SAD jeste Samsung (Južna Koreja).

Evropa se samo dva puta nalazi u prvih 20, a u oba slučaja zahvaljujući Nemačkoj i kompanijama Dojče Telekom (62,93 milijarde dolara) i Mercedes (58,8 milijardi dolara).

Na pomenutoj listi SAD ima čak 202 brenda, a Kina 79. Nemačka među najvrednijih 100 može da se ponosi sa sedam svojih marki, a slede je Japan (6), Južna Koreja (4) i Velika Britanija (3).

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()