Bitno je odmah reagovati
Ako vas u inostranstvu ne dočeka smeštaj kakav ste rezervisali i platili, koja su vaša prava? Da li i kome možete da se žalite i može li u tom slučaju da pomogne turistička agencija?
O ovoj temi više je rekao predstavnik turističke agencije Milanom Vasićem.
"Turističke agencije imaju svoje predstavnike na skoro svim destinacijama i to je dobra stvar. Prvo se obratite predstavniku i taj problem se na licu mesta rešava. Bilo je, naravno, slučajeva da problem iz određenih razloga ne može da se reši na licu mesta, ali putnici imaju pravo da se žale ili da se obrate agenciji po povratku sa putovanja i u tom slučaju će biti obeštećeni, ako ima realnog osnova za nadoknadu štete", kaže Vasić na TV Prva.
"Putnici imaju pravo da dobiju novi smeštaj ukoliko nisu zadovoljni postojećim, istog kvaliteta ili čak boljeg. Kada je reč o hotelima, trebalo bi da dobiju hotel iste kategorije ili više kategorije. Nikako ne mogu da dobiju lošiji smeštaj", dodaje on.
"Ako dobiju lošiji smeštaj u povratku moraju biti obeštećeni, ali to nije čest slučaj u praksi, naročito ako putnici putuju preko turističkih agencija. Mi kako agencija obiđemo svaku sobu pre nego što bilo šta pustimo u prodaju, i zbog toga se retko dešava da u praksi putnici dobiju nešto što nisu platili", dodaje Vasić.
"Ako dođe do problema sa smeštajem bitno je da se putnici odmah obrate turističkoj agenciji, a ne da se čeka povratak sa puta. Na svakoj destinaciju turistička agencija ima svog predstavnika koji može da reaguje. Bitno je da se sve to na licu mesta reši", zaključio je.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.