Među prvima koji su prepoznali novu realnost koju je donela pandemija je Lidl – zvanično najbolji poslodavac u Srbiji, kao i Galeb Group, kompanija koja je opravdala pohvale i ostala stabilna
Pandemija korona virusa, koja i dalje nije ukinuta u Srbiji i ostalim zemljama sveta, u priličnoj meri je promenila život kakav smo do nje znali. To se najviše odnosi na posao, pošto su brojne kompanije morale da promene način poslovanja, da uvedu rad na daljinu i da se izbore sa krizom koja je tada nastupila. Ipak, ima i onih koje su opstale, a čak i da nagrade svoje zaposlene.
Među prvim kompanijama koje su prepoznale i usvojile novu realnost koju je donela korona je Lidl – zvanično najbolji poslodavac u Srbiji.
"Naši zaposleni, u najvećoj meri, su prodavci i uvek imamo zainteresovane kandidate. Zbog čega je to tako? Zbog toga što Lidl nudi konkurentne uslove rada, ne samo na tržištu maloprodaje nego i šire. To praktično znači da mi uvek imamo konkurentne plate, znači korak smo ispred drugih", kaže Martina Petrović, zadužena za korporativne komunikacije u kompaniji LIDL Srbija.
Kompanija koja je takođe opravdala pohvale i ostala stabilna tokom pandemije je Galeb Group.
"Kako da opstanemo u tim najtežim, najkritičnijim situacijama? Moramo da se borimo, da se fokusiramo na biznis i na kolege. U kompaniji Galeb ih tretiramo kao porodicu, bez njih nijednu krizu ne bismo mogli da prevaziđemo", ističe generalna direktorka kompanije Galeb Group Nataša Marković.
U isto vreme, za samo nekoliko godina u Lidlu, Ivana je vrlo brzo napredovala od pozicije kasira do sadašnje pozicije zamenika rukovdioca prodavnice.
"Nekoga ko tek počinje da radi kao prodavac u našem sistemu savetovala bih da bude uporan, da bude istrajan i da ne odustaje. Početak je težak zato što je drugačiji sistem organizacije, zato što ima dosta informacija na početku, zato što izgleda jako teško. Svima nama je bilo teško, ali tu su svi ljudi koji će mu pomoći", objašnjava zamenik rukovodioca prodavnice LIDL Ivana Miljković.
Iz prve privatne preduzetničke radnje u tadašnjoj Jugoslaviji, daju savete onima koji bi sada da se ostvare kao poslodavci.
"Savet je da moramo biti vredni radni i uporni, moramo rizikovati u biznisu. Ukoliko nema rizika, ne možete biti sigurni da će sve biti glatko! Kako i u svakom biznisu ima uspona i padova, bitno je samo da se podignete kad padnete", ističe direktorka kompanije Galeb Group.
Iz Lidla, koji ima više od 3.000 zaposlenih u Srbiji, stiže i savet kako zadržati radnike u ekonomskoj krizi:
"Kod nas savremeni načini beleženja radnog vremena omogućavaju kolegama da ukoliko imaju prekovremene sate, svaki prekovremeni bude plaćen", zaključuje Martina Petrović.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.