Dodaje se da je radno vreme poslovnica za rad sa građanima radnim danima od 8 do 14 časova
Kompanija "Elektrosever" pozvala je danas sve potrošače električne energije na severu Kosova i Metohije koji imaju bilo kakvu nedoumicu ili pitanje u vezi sa ugovorima za snabdevanje strujom i računima da dođu u njihove prostorije u Kosovskoj Mitrovici ili u poslovnice u Leposaviću, Lešku i Zubinom Potoku.
Kako se navodi u saopštenju, građani sve informacije mogu dobiti u poslovnicama i upravnoj zgradi društva "Elektrosever" ili putem telefona 028-422-775, odnosno na mejl adresi reklamacije@elektrosever.com.
Dodaje se da je radno vreme poslovnica za rad sa građanima radnim danima od 8 do 14 časova.
"Svaka reklamacija biće pažljivo i detaljno razmotrena i kupac će biti blagovremeno obavešten. Elektrosever stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima za odgovore na sva potencijalna pitanja i nedoumice", naglašava se u saopštenju.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.