Ova saradnja dve kompanije sa zajedničkim, humanim ciljem, sprovodi se već po drugi put.
Lidl Srbija i Essity pokrenule su kampanju pod nazivom „Za lepši život svakog deteta“, koja će trajati do 29. oktobra, a koja ima za cilj stvaranje boljih uslova mališanima koji borave u Svratištu za decu, na Novom Beogradu. Tokom trajanja kampanje, od svakog prodatog proizvoda brendova Libresse i Zewa u Lidl prodavnicama, kompanije će donirati po 20 dinara za obnovu prostorija Svratišta za decu u Beogradu.
Ova saradnja dve kompanije sa zajedničkim, humanim ciljem, sprovodi se već po drugi put. Sa prodajnom mrežom od 72 prodavnice u 41 gradu širom Srbije, Lidl planira da motiviše svoje sugrađane i pokaže koliko je važno da se svi zajedno borimo za pozitivne promene i naše bolje sutra.
„Kao kompanija kojoj je izuzetno važno da pruži podršku lokalnoj zajednici, posebno nam je drago kada imamo priliku da sa našim partnerima gradimo i sprovodimo aktivnosti kao što ja ova. Verujemo da će akcija doprineti poboljšanju uslova za boravak dece koja su svakodnevno izložena teškim životnim okolnostima“, izjavila je Marija Kojčić ispred Korporativnih komunikacija Lidl Srbija.
Kompanija Essity, kao lider u higijenskim i zdravstvenim proizvodima, već dugi niz godina predvodi brojne humanitarne i društveno odgovorne projekte, a njeni brendovi Libresse i Zewa, na ovaj način omogućavaju potrošačima da svojom svakodnevnom kupovinom pruže značajnu podršku.
„Akcijom “Za lepši život svakog deteta” želimo još jednom da podstaknemo lokalnu zajednicu da svojim učestvovanjem omogući bezbrižnije odrastanje i lepšu svakodnevnicu najosetljivijem delu stanovništva-deci, koja žive i rade na ulici. Kompanija Essity i njeni brendovi žele da pruže pomoć i podršku tamo gde je ona najpotrebnija, zato pozivamo sve, koji su u mogućnosti, da kupovinom Zewa i Libresse proizvoda u Lidl prodavnicama podrže našu inicijativu i pruže ovoj deci šansu za lepšu budućnost“, izjavila je Iva Stefanovski Horvatić, Senior Shopper marketing menadžerica iz kompanije Essity.
Tokom trajanja kampanje, u Lidl prodavnicama širom Srbije biće organizovane posebne akcije i popusti na Libresse i Zewa proizvode čime će se dodatno motivisati potrošači da se priključe ovoj humanitarnoj inicijativi. Na taj način, svakodnevna kupovina postaje prilika da se doprinese obnovi prostora u kojima se deci obezbeđuju osnovni uslovi za život, obrazovanje i sigurnost.
Svratište za decu, pod upravom Centra za integraciju mladih, pruža podršku deci uzrasta od 5 do 15 godina koja su izložena svakodnevnim rizicima usled teških životnih okolnosti. Svi korisnici usluga Svratišta dobijaju redovne, nutritivno izbalansirane obroke, čistu odeću, obuću prilagođenu vremenskim uslovima, kao i podršku u obrazovanju. Cilj Svratišta je da stvori sigurno i podsticajno okruženje koje odgovara na osnovne potrebe dece i neguje njihov psihosocijalni razvoj.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.