LIDL I WWF započinju ambiciozno međunarodno partnerstvo

Zajednički cilj ovog partnerstva je da za potrošače stvori još održivije mogućnosti.

Autor: Promo
28.06.2024. 15:12
  • Podeli:
Tomas+Velakot,+Generalni+direktor+WWF+Švajcarska,+Kristof+Pol,+Rukovodilac+Sektora+Nabavke+u+Lidlu+int.+i+Kirsten+Švijt,+Generalni+direktor+WWF+INT.-min-667eb6c9221f6.webp Foto: Promo

Lidl, jedan od najvećih trgovaca na malo i WWF jedna od najvećih nezavisnih organizacija za zaštitu prirode, najavili su početak novog strateškog petogodišnjeg partnerstva na međunarodnom nivou, u 31 zemlji. Saradnja sa WWF-om fokusiraće se na aktivnosti duž Lidlovog lanca vrednosti i tako doprineti globalnim ekološkim izazovima našeg vremena i osigurati da više domaćinstava ima pristup održivijim ponudama. Partneri usko sarađuju zalažući se za poslovanje u skladu sa prirodom i u okviru planetarnih granica.

Ovo partnerstvo je još jedan korak posvećenosti, u sklopu koje Lidl unapređuje održivost u okviru svoje internacionalne strategije održivosti.

Zajednički cilj ovog partnerstva je da za potrošače stvori još održivije mogućnosti.

Foto: Promo

“Udruživanje snaga”

Dragan Čigoja, generalni direktor, Lidl Srbija: „Kao jedan od najvećih trgovaca hranom, svesni smo naše odgovornosti i našeg uticaja. Preuzimamo odgovornost sa ciljem da poslujemo unutar planetarnih granica. Za Lidl, održivo upravljanje nije samo pitanje stava, već i osnova za buduću održivost našeg poslovnog modela. Uz podršku i stručnost WWF-a, našu posvećenost održivosti ćemo podići na viši nivo. Samo zajedničkim radom možemo prevazići velike globalne izazove kao što su klimatske promene i gubitak biodiverziteta. Zato se mi u Lidlu oslanjamo na ovo jako partnerstvo, kako bismo zajedno našim kupcima svakoga dana pružili održivije mogućnosti.”

Kirsten Švijt, Generalni direktor WWF INT, dodaje: „Način na koji konzumiramo hranu i energiju jedan je od vodećih uzroka izumiranja vrsta i klimatskih promena. Kako bismo zaustavili i preokrenuli trenutno najveću krizu sa kojom se čovečanstvo susreće, neophodni su hrabri koraci ka promeni energetskog i prehrambenog sistema, u čemu sektor maloprodaje hrane ima ključnu ulogu. Kao najveći maloprodajni prehrambeni lanac u Evropi, Lidl ima ogromnu međunarodnu polugu da gura neophodne promene u industriji hrane. WWF je ponosan što će se pridružiti Lidlu na tom putu, na kojem ćemo kompaniji ujedno biti i podrška i izazivač“.

Zajedno do promena u 31 državi

Postojeće nacionalne saradnje između Lidla i WWF-a, na primer u Švajcarskoj i Austriji, će se intenzivirati i proširiti međunarodno – jer održivi angažman ne poznaje granice. Lidl je postavio cilj da svojim potrošačima održivu kupovinu u buduće učini još lakšom i sarađuje sa WWF-om na stvaranju održivijeg asortimana, kako bi aktivno podržali održivu transformaciju. Partnerstvo će se fokusirati na sledeće ključne oblasti:

  • Zaštita i promocija biodiverziteta
  • Odgovorno upravljanje vodom
  • Zaštita klime bazirana na naučno zasnovanim ciljevima
  • Izgradnja i proširenje transparentnih lanca snabdevanja bez deforestacije i prenamene zemljišta
  • Odgovorna nabavka ključnih sirovina poput palminog ulja, soje, kakaoa, čaja, kafe, drveta i proizvoda od papira
  • Odgovorna nabavka ribe i morskih plodova kao i zalaganje za zaštitu kritičnih ribarskih područja i ribljih fondova
  • Zalaganje za osvešćeniju i održiviju ishranu i održiviju kupovinu
  • Smanjenje bacanja hrane

Osim Lidlovog zalaganja duž svog lanca vrednosti, kompanija će podržati različite projekte WWF-a sa ciljem zaštite prirode u regionima koji čine lanac snabdevanja.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()