Svake poslednje subote u martu širom planete se gase svetla i rasvete kao deo globalne inicijative 'Earth Hour'
Kompanija Lidl Srbija priključuje se inicijativi "Sat za našu planetu“ i simboličnim isključivanjem reklamne rasvete na svim prodavnicama i logističkim centrima širom Srbije će večeras u periodu od 20:30 do 21:30 podsetiti na potrebu za odgovornim i održivim pristupom životnoj sredini i očuvanju resursa.
Svake poslednje subote u martu širom planete se gase svetla i rasvete kao deo globalne inicijative „Earth Hour“. Tim povodom i Lidl prodavnice širom Srbije će večeras, a u znak podrške inicijativi, isključiti reklamnu rasvetu i tako svoje potrošače, ali i zaposlene, saradnike i partnere još jednom podsetiti na važnost održivog korišćenja resursa koji su nam na raspolaganju.
„Pored svih mera koje kao kompanija preduzimamo, ova globalna inicijativa je za nas prilika da dodatno ukažemo na to da je briga za životnu sredinu, ograničenje klimatskih promena i očuvanje resursa nešto čime se moramo baviti kontinuirano i u svim segmentima poslovanja“, kaže Aleksandra Mirić iz CSR odeljenja kompanije Lidl Srbija.
Kompanija Lidl Srbija opredeljenje ka održivom poslovanju i društveno odgovornom ponašanju prema resursima planete pokazuje kroz konkretne akcije i mere, pa je tako u kompaniji oformljen tim za upravljanje energijom, koji kontinuirano radi na poboljšanju energetske efikasnosti i sprovođenju mera u ovoj oblasti.
Ovaj održiv pristup potrošnji energije potvrđen je i kroz sertifikat ISO 50001. Lidl je takođe i lider u oblasti održive gradnje, što dokazuju i sertifikati kao što su EDGE i LEED, koje poseduju Lidl prodavnice, logistički centri i Upravna zgrada kompanije, a koji potvrđuju i energetsku efikasnost.
Kao jednu od mera koja doprinosi smanjenju emisija gasova sa efektom staklene bašte Lidl Srbija u svom Izveštaju održivosti za 2022. godinu navodi da je čak 100% prodavnica za hlađenje proizvoda koristilo prirodne rashladne gasove, dok se aktivno radi na postavljanju i uključivanju u rad solarnih elektrana.
Posvećenost održivom poslovanju i klimatskim ciljevima Lidl na globalnom nivou pokazuje i time što je do 2022. godine ostvario prelazak na zelenu struju, a u Srbiji je taj korak smanjio emisije povezane sa strujom za čak 97% odnosu na prethodnu godinu.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.