Kompanija je osnovana 1985. godine sa prvom radnjom u Melburnu i bila je australijska kuća modnih brendova kao što su Tom Ford, Saint Laurent, Balmain i Burberry.
Australijski luksuzni modni maloprodajni lanac, koji se hvalio posetama slavnih ličnosti u svojim radnjama i prodavao kolekcije nekih od najpoznatijih svetskih dizajnera, bankrotirao je sa dugom od 16 miliona dolara.
Nakon skoro 40 godina poslovanja, Harrolds je tiho otišao u likvidaciju početkom oktobra.
Kompanija je osnovana 1985. godine sa prvom radnjom u Melburnu i bila je australijska kuća modnih brendova kao što su Tom Ford, Saint Laurent, Balmain i Burberry, prenosi News.com.
Bila je to porodična firma i jedina luksuzna robna kuća u privatnom vlasništvu u Australiji, sa radnjama u Melburnu, Sidneju i na Zlatnoj obali.
U martu su njihovu prodavnicu u Melburnu posetili i slavni gosti – Nik i Kevin Džonas, koji su uslikani u radnji.
Harrolds je takođe lansirao onlajn marketing 2020. godine kao ponudu traženih kolekcija iz više od 100 najboljih dizajnerskih kuća na svetu.
Ali sve je poništeno za kompaniju sa firmom SMB Advisori koja je imenovana za likvidatora 3. oktobra.
Postoji skoro 90 poverilaca kojima duguju više od 16 miliona dolara sa nekim velikim imenima na listi, prema početnom dokumentu koji su poveriocima dali likvidatori i koji je podnet ASIC-u.
To uključuje kompaniju Viktorije Bekam kojoj se duguje 30.000 dolara, dve kompanije Toma Forda koje su navedene sa dugovima od 33.000 dolara i američkog dizajnera Tom Brauna sa istaknutim dugom od 253.000 dolara.
Tu je i dug Versaćea od nešto više od 1000 dolara i 853 dolara koji duguje Steli Makartni.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.