Konzumacija vina je u stalnoj silaznoj putanji od 2018. godine zbog manje potrošnje u Kini i visoke inflacije koja je umanjila raspoložive prihode širom sveta
Francuska grupacija "Perno Rikar" objavila je danas da prodaje sedam vinarija u Španiji, u Australiji i na Novom Zelandu.
Razlog prodaje vinarija je zbog slabe potražnje za vinom i najavila da će više razvijati svoje elitne brendove šampanjca i žestokih pića koje pokreću rast njenog poslovanja.
Kompanija koja poseduje brendove kao što su viski "Džejmson", votka "Absolut" ili tekila "Olmeka" će ovom prodajom ostati bez 10 poznatih brendova vina kao što su "Džejkobs krik" (Jacob’s Creek) ili "Kampo vieho".
"Perno Rikar" je prethodno objavio da je njegov prihod od prodaje pomenutih 10 vina pao za sedam odsto međugodišnje u prvom kvartalu 2024.
Međunarodna organizacija za vinovu lozu i vino (OIV) je saopštila da je globalna potrošnja vina prošle godine pala na najniži nivo za poslednjih 27 godina.
Konzumacija vina je u stalnoj silaznoj putanji od 2018. godine zbog manje potrošnje u Kini i visoke inflacije koja je umanjila raspoložive prihode širom sveta.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.