Pao sistem velike banke u Srbiji: Ne može se koristiti aplikacija, niti dizati keš na bankomatima

Trenutno aplikaciji banke nije moguće pristupiti, a kao upozorenje se navodi “interna serverska greška”

13.01.2024. 13:25
  • Podeli:
bankomat - pixabay-63904ece7256b.webp Foto: Pixabay

Banka Inteza obavestila je je svoje korisnike da je došlo do zastoja u radu aplikacije i digitalnog bankarstva.

Kako navode u obaveštenju, od jutros ne rade plaćanja platnim karticama na pojedinim fizičkim i onlajn prodajnim mestima, kao ni isplate i uplate gotovine na bankomatima.

“Naše kolege intezivno rade na rešavanju ovih problema kako bismo što pre omogućili neometano obavljanje transakcija platnim karticama i korišćenje usluga putem digitalnih kanala”, navode na mrežama.

Trenutno aplikaciji banke nije moguće pristupiti, a kao upozorenje se navodi “interna serverska greška”.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()