Reč je o Ugovoru o koncesiji za Maliakos – ključnu deonicu auto-puta Patras – Atina – Solun – Evzoni (PATHE)
Smanjenje putarine - u početku na deonici Egejskog auto-puta - planirano je zbog alociranja koristi koje će država dobiti od refinansiranja promovisanog izmenom relevantnog sporazuma sa koncesionarom čuvenog auto-puta.
Reč je o Ugovoru o koncesiji za Maliakos – ključnu deonicu auto-puta Patras – Atina – Solun – Evzoni (PATHE), prema relevantnom nacrtu zakona, koji je danas na plenarnoj sednici parlamenta predstavio ministar za infrastrukturu i saobraćaj Hristos Staikouras.
Tokom svog izlaganja, gospodin Staikouras je naglasio da je cilj amandmana da se u telu Ugovora obezbede uslovi pod kojima će koncesionar moći da refinansira i da istovremeno obezbedi da država naplati deo koristi svaki put od ovog refinansiranja.
"Smatramo da je tajming siguran za državu, jer se postavlja u ključnu tačku u vremenu, odnosno nakon potpunog i uspešnog završetka osnovnih obaveza koncesionara i konkretno, nakon završetka građevinskog dela ugovora. i predaja projekta u punom pogonu na korišćenje građanima, napomenuo je grčki ministar za infrastrukturu i saobraćaj."
Potom je gospodin Staikouras obavestio plenarnu sednicu parlamenta da će, nakon pregovora, korist koju će država dobiti od transakcije, biti dodeljena smanjenju cene putarine na određenoj deonici auto-puta.
Kao što je gospodin Staikouras pomenuo:
"Posle pregovora, ovim sporazumom smo uspeli da uvedemo uslov da koncesionar, kako bi dobio odobrenje grčke države za njegovo refinansiranje, deli sa grčkom državom nastalu korist od finansijske transakcije preduzeća refinansiranje, koje će, prema sadašnjim proračunima, iznositi oko 14 miliona evra."
Ovaj iznos će se u toku avgusta sliti kao javni prihod u državni budžet Grčke.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.