"Televizija je u modi" - CEO UNA TV na panelu #Digital 2024: Televizijski sadržaj spreman za novu publiku

Učesnici konferencije #Digital 2024 saglasni su da je i pored svih tehnoloških transformacija televizija još uvek izuzetno važan medij

Autor: Web UNA TV
26.09.2024. 18:57
  • Podeli:
Digital 2024 Color Press - Promo-66f587408f5d4.webp Foto: UNA

Danas je u organizaciji Color Press Grupe u Privrednoj komori Srbije održana regionalna konferencija #Digital2024 & Digital Awards, posvećena ključnim trendovima u telekomunikacijama i medijima, na kojoj su se okupili vodeći stručnjaci iz branše.

Konferencija je pružila uvid u najnovije tehnologije i predviđanja za budućnost medijskog sadržaja, a u fokusu ovogodišnje diskusije bio je panel pod nazivom "The 3 Big Cs: Content, Context & Concepts", na kojem su učesnici razgovarali o tome kako i koji sadržaj ćemo gledati u 2025. godini.

Jedan od ključnih govornika na panelu bio je Aleksandar Radoš, CEO i suvlasnik UNA TV, koji je podelio viziju budućnosti medijskog sadržaja i kako televizija može da nastavi da se razvija u skladu sa promenljivim očekivanjima publike.

On je istakao značaj stvaranja relevantnog i kvalitetnog sadržaja, koji je prilagođen kontekstu i potrebama današnjih gledalaca.

"Una TV, kao jedna od najmlađih televizija u Srbiji, trudi se da kvalitetom sadržaja dođe do gledalaca. Naša nova programska sezona krenula je sloganom 'Televizija je u modi' upravo iz tih razloga, jer mi verujemo da televizija zaista i jeste u modi, i da i dalje živi. Sadržaj koji se plasira na televiziji je u potpunosti drugačiji od onog na raznim platformama - kvalitetniji je, i tu prevashodno mislim na ljudske priče, dokumentarne, sportske, društvene, socijalne, emotivne, zabavne... Mogućnosti Una televizije, kao mlade televizije, su ogromne. I što se tiče naše budućnosti, želim da istaknem da se pregovori za emitovanjem Une i na drugim operaterima privode kraju, i da ćemo se ubrzo videti i kod njih i tako ostvariti naš cilj - da uđemo u TOP 10 najgledanijih televizija do kraja sledeće godine", naveo je Radoš.

Pored Aleksandra Radoša, na panelu su učestvovali i Manja Grčić ispred K1 i Tanjug TV-a, Goran Karadžić iz Radio-televizije Vojvodine, Aleksandra Martinović iz Telekoma Srbije, kao i Dejan Radosavljević iz Ipsosa, koji je istakao statističke podatke o gledanosti televizije.

"Iako televizijska publika većinski obuhvata osobe od preko 60 godina, naš zadatak je da privučemo i mlađe gledaoce. Una televizija svakodnevno radi na kreiranju kvalitetnog sadržaja koji će privući mlade. Iz tog razloga, zajedno sa Ministarstvom prosvete, pokrenuli smo jedan edukativni projekat, kviz Školice, koji će imati da zadatak da edukuje naše najmlađe gledaoce", nadovezao se Radoš na analizu Ipsosa.

Na pitanje šta je najgledanije na UNA televiziji, Radoš ističe da su to zabavni, bogat filmski i serijski program, kao i fantastični kviz "Jedno pitanje" sa Marijom Kilibardom, koji je rađen zajedno sa svetski poznatom medijskom kućom NBC. Uz napomenu da su inovativni koncepti ključ za dugoročni uspeh, Radoš je naglasio da u okviru programa Una televizije publika od ove jeseni prvi put ima priliku da "vidi" i veštačku inteligenciju u okviru programskog sadržaja dnevnog magazina "Popodne".

Svaki od učesnika panela podelio je svoje viđenje kako se medijska industrija transformiše pod uticajem novih tehnologija i promena navika publike, ali su se isto tako svi jednoglasno složili da televizija nije izumrla i da će se tek gledati, ili - kao što slogan nove kampanje Una TV kaže - TELEVIZIJA JE U MODI.

 

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()