Među istaknutim novim destinacijama nalazi se Moxy Barselona, otvoren početkom oktobra, sa 414 soba i krovnim bazenom
Moxy hoteli, dinamičan lifestyle brend iz portfolija kompanije Marriott International, ove godine proslavljaju 10 godina uspešnog poslovanja. Od otvaranja prvog hotela u Milanu 2014. godine, Moxy je doneo inovativan pristup hotelijerstvu, kombinujući pristupačnost sa stilom, a sada kreće u novu fazu rasta.
Moxy brend planira da do kraja 2025. godine proširi svoju mrežu na 100 hotela širom Evrope, uz otvaranje 17 novih objekata koji će obogatiti postojeću ponudu.
Među istaknutim novim destinacijama nalazi se Moxy Barselona, otvoren početkom oktobra, sa 414 soba i krovnim bazenom. U Tursku, Moxy Istanbul Beyoğlu stiže krajem ove godine u obnovljenu istorijsku zgradu, dok će Moxy Belgrade Skadarlija otvoriti svoja vrata u srcu Beograda krajem naredne godine.
Sa fokusom na ključne evropske destinacije kao što su Italija, Nemačka, Irska i Portugal, Moxy nastavlja da privlači putnike željne zabave, stila i autentičnih iskustava. Dalji planovi za širenje brenda Moxy nisu toliko usmereni na to da budu prisutni svuda, na svakom tržištu, već više na pronalaženje onih destinacija koje doprinose da se očuva razigrani duh po kojem je brend prepoznatljiv. Moxy ostaje veran svom jedinstvenom konceptu – gosti se prijavljuju na baru uz koktel ili mocktail dobrodošlice, a hoteli nude pametno dizajnirane sobe i zajedničke prostore za druženje. Svaki hotel dodaje svoj pečat lokalnom okruženju kroz dizajnerske elemente inspirisane lokalnom kulturom.
Do kraja 2025. godine u planu je otvaranje hotela u Francuskoj, Italiji, Portugalu, Irskoj, Belgiji, Poljskoj, Srbiji i Nemačkoj, i to:
Prvi Moxy hotel na Balkanu, Moxy Belgrade, otvoren je u martu 2023. godine i nalazi se u samom centru Beograda, na uglu ulica Njegoševa i Svetozara Markovića. Hotel gostima nudi 131 modernu i udobnu sobu, 2 konferencijske sale ukupnog kapaciteta do 250 osoba, teretanu dostupnu 24 sata dnevno, kao i Gastro Bar Park - full service a la carte restoran. Pored atraktivne lokacije i pomenutih kapaciteta, hotel nudi upečatljiv, prilagodljiv i izuzetno funkcionalan prostor, idealan za sve vrste gostiju.
Marriott International, Inc. (NASDAQ: MAR), sa centralom u Betesdi, državi Merilend u SAD-u, u svom portfoliju ima skoro 9000 objekata i 31 vodeći brend na preko 140 teritorija. Marriott upravlja i daje franšizu hotelima i licencira odmarališta širom sveta. Kompanija nudi MarriottBonvoy, svoj visokonagrađivani program za putovanja. Za više informacija posetite našu veb stranicu
www.marriott.com , a za najnovije vesti o kompaniji posetite www.marriottnewscenter.com
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.