Mark Awards je nagrada koja se dodeljuje izuzetnim pojedincima iz kompanija za lična i profesionalna dostignuća u oblastima marketinga, PR-a, digitala i employer brandinga
Foto: UNAUNA pita zvezde Mark Awards je serija razgovora sa dobitnicima ove nagrade, priznanja pojedincima za lične, poslovne i profesionalne uspehe, koji su ostavili trag na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji u prethodnom periodu.
Projekat Mark Awards organizuje Marketing mreža u cilju isticanja, promovisanja i nagrađivanja najuticajnijih komunikacijskih stručnjaka iz kompanija u Srbiji. UNA, kao glavni medijski partner, sa ponosom predstavlja najbolje iz branše.
Nagrada za CSR/ESG Managera godine ove godine odlazi Ani Boroš Todić, starijoj savetnici za korporativne komunikacije u kompaniji A1 Srbija, čiji su projekti poslednjih godina redefinisali granice društveno odgovornog poslovanja u Srbiji.
Više od sedam godina, Ana Boroš Todić dosledno pokazuje da društvena odgovornost nije fraza, već suština održivog poslovanja i stvarne brige o zajednici. Inicijative poput kampanja „Mame dobro došle na svet“, „Stari znalci“ i „Bezbedni klinci“, kao i integrisane platforme #BoljiOnline, „Niklo kao ja“, „Via Normale“ i „Niko kao mi“, spojile su empatiju, inovacije i stratešku viziju u trajne pomake na tržištu.
Pod njenim vođstvom, #BoljiOnline je postao nacionalni pokret za digitalnu pismenost, dosegao gotovo šest miliona ljudi i unapredio bezbednost dece i mladih na internetu. Projekat „Niklo kao ja“ povezao je umetnost, ekologiju i lokalne zajednice kroz kreiranje urbanih vrtova širom Srbije, dok je „Via Normale“ izmamio hiljade građana u prirodu, podstičući ih na stvaranje novih javnih prostora.

Kroz decenijski rad i lično zalaganje, Ana Boroš Todić pokazala je kako kompanije mogu biti pokretači promena – od digitalne edukacije i volonterskih akcija, do građenja poverenja i održivijeg društva. Njen trud potvrđuje da odgovorno poslovanje nije trend, već temelj za bolju zajednicu i inspiracija za budućnost CSR i ESG menadžmenta u Srbiji, navela je članica žirija i generalna direktorka Sava Centra Katarina Milinčić.
Mark Awards je nagrada koja se od 2021. dodeljuje izuzetnim pojedincima iz kompanija za lična i profesionalna dostignuća u oblastima marketinga, PR-a, digitala i employer brandinga. Cilj Mark Awards nagrade jeste da podstakne i motiviše marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente, kreativnost i sposobnost za postizanje vrhunskih poslovnih rezultata i prepoznatljivost brenda. Mark Awards je nagrada kojom Marketing mreža želi da promoviše profesionalne uzore, ali i da svoj doprinos unapređenju i razvoju struke u Srbiji.
Za razliku od drugih strukovnih nagrada na tržištu Srbije, Mark Awards nagrade dodeljuju se pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, odnosno pojedincima koji su ostavili trag na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji u prethodnom periodu.
Žiri Mark Awards činilo je 15 uglednih profesionalaca - direktora kompanija, direktora kreativnih, PR i digitalnih agencija, kao i jedan predstavnik organizatora, odnosno strukovnog medija iz Srbije.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







