Vespa čuva tradiciju, ali se i razvija: Kako se brend sa filmskog platna transformisao u biznis giganta

Tržišna vrednost ovog brenda iznosi 1,079 milijardi evra

05.12.2023. 23:15
  • Podeli:
vespa pixabay-656eec9c82698.webp Foto: Pixabay

Vespa, ikonski italijanski brend, ima tržišnu vrednost od 1,079 milijardi evra, izjavila je kompanija Interbrand u ponedeljak.

To predstavlja porast od 19% u odnosu na prethodnu procenu brenda od 906 miliona evra koju je izvršila ova vodeća konsultantska kuća za brendove za 2021. godinu.

"Termin "ikonski" se prečesto koristi, ali zaista nema drugog načina da se definiše ovaj brend", rekao je Manfredi Rika, globalni šef za strategiju u Interbrandu.

"Vespa je brend sa tradicijom, a ipak se stalno razvija; duboko je italijanska, a ipak je globalno voljena; premium je, a ipak inkluzivna", dodao je on.

Dvotočkaš Pjađo grupe, koji se pojavio u filmskom klasiku iz 1953. godine "Praznik u Rimu" sa Odri Hepbern i Gregorijem Pekom, je brend koji je "poželjan i tražen, ali on takođe pokazuje da može osvojiti nove sfere izvan granica mobilnosti," rekao je Rika.

 

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()