I ova kompanija suočava se sa velikim tehničkim izazovima
Avio-kompanija Viz Er (Wizz Air) saopštila je danas da se kao sve druge avio-kompanije suočava sa velikim tehničkim izazovima zbog problema nastalih prestankom rada globalnih IT sistema trećih strana, i pozvala putnike da danas na aerodrom dođu najmanje tri sata pre svog leta, kako bi imali dovoljno vremena za prijavljivanje, bezbednosnu kontrolu i zdravstvene i sigurnosne procedure na aerodromu.
Putnici širom naše mreže mogu imati problema sa privremeno nedostupnim sajtom i mobilnom aplikacijom i očekuju se potencijalna kašnjenja usled prekida rada globalnih IT sistema trećih strana, navodi se u saopštenju ove kompanije.
Dodaje se da trenutno nisu dostupni sajt kompanije, kao i mobilna aplikacija, zatim sistem rezervacija, onlajn prijave za let i prikaz bording pasa, kontakt centri – nove rezervacije i promene postojećih.
Tokom prekida rada dostupno je besplatno prijavljivanje za let na aerodromu.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.