Ništa sport, samo pare: Svetski poznata kompanija navija za krah Đokovića na Australijan openu

Firma iz Njujorka, sa više od 200 milijardi dolara imovine pod upravljanjem, ovaj model je prvi prvi put primenila prošlog leta na US Openu

16.01.2025. 23:45
  • Podeli:
novak đoković,14 jul 2024 - reuters (1)-6694fa5418e94.webp Foto: Reuters

Novak Đoković se plasirao u treće kolo Australijan opena gde će sutra da igra protiv nezgodnog Čeha Tomaša Mahača, a srpski as važi i za jednog od glavnih favorita za titulu u Melburnu. Ipak, jednoj velikoj kompaniji nikako ne odgovara da Novak stigne do pehara, te se na internetu pojavila i teorija zavere koja i te kako ima logike.

Gigant za alternativne investicije "Blue Owl Capital" prema pisanjima Forbsa, napravio je marketinšku strategiju kako bi za minimalno ulaganja izvukao maksimalan prihod, a za tako nešto im je potrebno da neko od autsajdera kog sponzorišu napravi senzaciju na Australijan openu.

Oni su svuda, na reklamama kraj terena, oko njega, mreži, pa i na opremi svakog tenisera, a desetine puta u toku jednog meča viđamo kako ih televizijska kamera zumira. Naravno, najviše se ulaže u reklame poznatih igrača poput Đokovića, ali na turnirima poput Australijan opena dobro prolaze i slabije rangirani igrači.

Novak se mučio protiv Basavaredija i Farije, a upravo na njih fokusirala se kompanija "Blue Owl Capital". Prema proceni Forbsa, oni su potrošili više od dva miliona dolara tokom više od 100 mečeva na grend slemovima u 2025. godini, ali samo deo troškova ide velikim zvezdama.

"Ova strategija nam omogućava da iskoristimo najuzbudljivije trenutke u tenisu. Kada je pažnja publike najveća", otkrila je glavna direktorka za marketing u kompaniji "Blue Owl" Suzana Eskus.

Njujorška kompanija, sa više od 200 milijardi dolara imovine pod upravljanjem, ovaj model je prvi prvi put primenila prošlog leta na US Openu. Uložili su oko 500.000 dolara sponzorišući 20 autsajdera u mečevima protiv favorita i ostvarili su marketinški uspeh kada je Li Tu, 186. na svetu, uzeo set Karlosu Alkarazu noseći logo "Blue Owl", a sličnu stvar uradio je i Aleksej Popirin, kada je pobedio Novaka Đokovića.

Ovaj logo imao je i Žaime Farija, protivnik Novaka Đokovića u drugom kolu Australijan opena, te bi eventualna titula nekog od autsajdera mogla da donese enormne dobitke kompaniji "Blue Owl Capital".

Ova kompanija sponzorisala je i Lukasa Puja, Aleksandra Ševčenka, Sofiju Kenin, dok posebnu saradnju imaju sa Džordanom Tompsonom, koji će tokom celog turnira nositi njihov logo jer je prethodno osvojio US Open u dublu.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()