Marketing Hub je analizirao više od 100.000 objava
Nije tajna da je TikTok postao jedna od najpopularnijih društvenih mreža, ali možda i jedina platforma koja svima daje šansu da postanu viralna senzacija.
Ako ste već strastveni tiktoker ili želite da postanete popularni, evo kako da poboljšate svoj angažman, prenosi b92.
Marketing Hub je analizirao više od 100.000 objava i otkrio u kojim delovima dana tokom čitave nedelje je najbolje objavljivati video klipove, kako bi se povećala vidljivost i postigao veći angažman korisnika na objavljenom sadržaju.
Ovo su njihovi rezultati:
Ponedeljak: 6, 10 i 22 sata
Utorak: 2, 4 i 9 sati
Sreda: 7, 8 i 23 sata
Četvrtak: 9, 12 i 19 sati
Petak: 5, 13 i 15 sati
Subota: 11, 19 i 20 sati
Nedelja: 7, 8 i 16 sati
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.