Bez čega ostaju korisnici ukoliko ne pristanu da plate?
Popularne društvene mreže odlučile su se na potez koji mnogi korisnici neće dočekati sa oduševljenjem, pošto bi uskoro mogle da počnu da naplaćuju usluge koje su njihovi korisnici do sada koristili besplatno.
Sajt Komando je izdvojio šta je to što bi društvene mreže kompanije Meta, kao i Twitter mogli da uskrate korisnicima ukoliko ne pristanu da za to plate.
Izvršni direktor kompanije Meta Mark Zakerberg prošlog meseca je objavio da će tzv. "plava kvačica", koja služi kao verifikaciona oznaka autentičnosti profila, početi da se naplaćuje.
Oni korisnici koji pristanu da plate imaće još neke pogodnosti, kao što su posebni stikeri i zvezdice koje mogu da šalju omiljenim kreatorima sadržaja na platformi. Takođe, biće im ovećana i vidljivost, što znači da će ostali korisnici moći češće i u većem obimu da vide njihove objave i komentare.
Iz Mete obećavaju da će "proaktivno praćenje naloga" zaštititi korisnika od lažnog predstavljanja. Jedna od najvećih prednosti je i to što će pretplatnici imati direktnu podršku, jer je inače prilično teško stupiti u kontakt sa Metom (kada vam je npr. profil hakovan).
Koliko će to koštati? Usluga "Meta Verified", kako se zvanično zove, naplaćivaće se 11,99 dolara mesečno za veb verziju (samo Facebook), odnosno 14,99 dolara mesečno za aplikaciju na iOS-u i Androidu.
Nakon što je Ilon Mask preuzeo kompaniju Twitter, kao jednu od prvih stvari je najavio da promeniti plan pretplate za "plavu kvačicu", koja označava da je nalog verifikovan. Ta oznaka je doživela fijasko, jer su neki korisnici lažno predstavljali poznate brendove i slavne osobe, uključujući i samog Maska.
Ako se sada prijavite za "plavu kvačicu", nećete moći da je dobijete odmah. Vaš profil će prvo morati ispuniti određene uslove.
A sa pretplatom na Twitter stižu i još neke novine... Korisnici će moći da uređuju tvitove, odnosno imaće 30 minuta od objavljivanja da urede objavljene tvitove. Korisnici će imati i prilagođene ikone, a mogu da promene temu za svoju aplikaciju odabirom iz spiska dostupnih tema, prenosi N1.
Postoje još neke prednosti kao što su mogućnost postavljanja dužih video klipova, dužih tvitova, poništavanje tvita, itd.
Koliko će to da košta? Korisnici aplikacije će plaćati više u odnosu na one koji koriste veb verziju. Plava kvačica na Twitteru za iOS i Android košta 11 dolara mesečno ili 114,99 dolara godišnje, a za web verziju košta 8 dolara mesečno ili 84 dolara godišnje.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.