Šoping sekcija popularne društvene mreže će biti ukinuta u februaru, a dugme za novu objavu će biti vraćeno na staru poziciju, pomerivši Reels ikonicu u stranu
Da li vas je nerviralo to što je Instagram premestio ikonicu za novu objavu u gornji desni ugao početne stranice? Niste jedini!
Instagram je sada objavio da se će šoping sekcija biti ukinuta u februaru, a da se dugme za novu objavu vraća na staru poziciju, pomerivši Reels ikonicu u stranu.
Prvi čovek te platforme Adam Moseri je, u videu na svom profilu, objasnio da će šoping nastaviti da postoji u feed-u, reklamama, kao i Reels i Story objavama, ali da više neće imati sopstvenu sekciju koja je služila da na osnovu interesovanja korisnika preporučuje ciljane proizvode.
Instagram je počeo sa testiranjem novog dizajna u septembru, a Moseri je ovaj redizajn okarakterisao kao pokušaj da se "pojednostavi" usluga i usmeri fokus na povezivanje ljudi sa "stvarima koje vole".
Čini se, međutim, da je promena deo šire strategije. Kako je The Information još u septembru tvrdio, u internom memorandumu kompanije se ukazuje na to da će Instagram ukinuti više funkcija povezanih sa šopingom. Umesto toga, platforma će se fokusirati na komercijalne napore koji su "direktnije povezani" sa prihodom od reklama. Drugim rečima, forsiranje šopinga nije uspelo.
Naravno, tu je i pitanje konkurencije. Instagramov "nepresušan izvor inspiracija" – TikTok, i dalje ima dugme za novu objavu na sredini donjeg dela ekrana.
Njegova pozicija nije garant uspeha, ali je ova platforma nastavila da cveta uprkos "krađi" mnogih originalnih funkcija. Tako je prošlog oktobra, prema analizi kompanije Data.ai, imala 1,64 milijardi aktivnih korisnika. Bilo kako bilo, drago nam je da se Instagram ponekad seti da je prvenstveno društvena mreža!
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.