'Novi dizajn stavlja sadržaj u centar sa fokusom na jednostavnost i samoizražavanje', poručuju iz Instagrama
Instagram dobija novo "vizuelno osveženje" što će se odnositi na novi logo, font i marketinški raspored preko celog ekrana.
Kako navode iz te kompanije, "novi dizajn stavlja sadržaj u centar sa fokusom na jednostavnost i samoizražavanje".
Za novi logotip, gardijent, koristili su inovativan proces 3D modeliranja kako bi ga učinili živahnijim.
"Uzbuđeni smo što možemo da oživimo Instagram iskustvo, kroz energiju našeg ponovo zamišljenog gardijenta", navodi se u saopštenju.
Tokom dizajniranja Sansa, cilj je bio da font postane globalno dostupan, što je postignuto partnerstvom sa jezičkim stručnjacima širom sveta, kako bi se društvena mreža prilagodila globalnim pismima, uključujući arapska, tajlandska i japanska.
"Instragram Sans je inspirisan elementima dizajna, koji naša zajednica vidi svaki dan, našim logotipom i natpisom. Naš novi font naglašava naš poseban identitet. Novi tip slova biće deo Instagram Storija i Reelsa", zaključili su u kompaniji.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.