Tokom ove godine Viber je u Srbiji zabeležio preko 170 miliona poruka razmenjenih unutar čet-botova
Četovanje je dominantan vid komunikacije u Srbiji iz koje potiče 10 procenata svih razmenjenih poruka preko Vibera na svetu, saopštila je danas kompanija Rakuten Viber u predstavljanju najuticajnih trendova u našoj zemlji.
Viber je u Srbiji prisutan na preko 90 procenata pametnih telefona na tržištu, pa je vodeća aplikacijom za komunikacije.
Navodi se da je češći izbor slanja poruka nad pozivanjem primetan, a naročito u grupnoj komunikaciji.
Svaki korisnik je u proseku učesnik u barem šest grupnih četova, a broj korisnika koji komuniciraju unutar grupa je u porastu od pet procenata u odnosu na prethodnu godinu, navode iz te kompanije.
Dodaju da su grupni četovi omiljeni zbog mogućnosti da spajaju članove porodica, saradnike i prijatelje i održe osećan pripadnosti i bliskosti.
U Srbiji kompanija beleži porast od 22 procenata u broju kreiranih kanala i zajednica, što ukazuje da korisnici pomno prate važna obaveštenja, objave i najnovije vesti vezane za njihove omiljene javne ličnosti i organizacije direktno od Vibera.
Viber je predstavio objektive pre nešto više od godinu dana i od tada su korišćeni preko milijardu puta.
Navodi se da 71 posto potrošača nastoji da ima lak pristup komunikaciji sa brendom ili kompanijom po izboru, pa se sve veći broj kompanija iz Srbije na tom povezivanju okreće Viberu.
Tokom 2022. prosečni broj impresija reklamnog sadržaja na Viberu mesečno bio je i šest milijardi širom sveta, od čega je 605 miliona ostvareno u Srbiji.
Najveći rast reklama beleži se kod pravnih usluga koje su veće za 4,5 puta, i finansijskih usluga koje beleže rast od 433 posto.
Tokom ove godine Viber je u Srbiji zabeležio preko 170 miliona poruka razmenjenih unutar čet-botova, dok je ostvaren rast od 176 procenata novih naloga za poslovne poruke.
Došlo je i do sveukupnog rasta od 43 procenta isporučenih poslovnih poruka, gde su najviše, za 126 posto, rasle transakcione.
Viber najavljuje da će digitalno rešenje za izvršenje medjunarodnih plaćanja i finansijskih transfera, posle Grčke i Nemačke, uskoro biti u Srbiji i drugim zemljama.
Za 2023. godinu Viber najavljuje i druge korake u prerastanju u super-aplikaciju i navodi da će brendovima i kupcima omogući lakše stupanje u interakciju.
Glavna direktorka odeljenja za prihode Rakuten Viber Kristina Konstandače rekla je da nova ažuriranja aplikacije predstavljaju veliku prekretnicu i postavljaju osnovu za uvođenje novih funkcionalnosti koje pripadaju Viberovoj strategiji prerastanja u super-aplikaciju.
"Najvažniji ciljevi će biti povećanje iskoristivosti aplikacije od strane naših korisnika, i proširenje mogućnosti za još sadržajniju komunikaciju brendova i kompanija sa njihovom ciljnom javnošću, čime se stvara dodatna vrednost za obe strane – na brži način i u manje faza”, navela je ona.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.