Na kanalu zaposleni mogu da "reklamiraju" članove svoje porodice, prijatelje ili poznanike kolegama.
Kompanija Tik-tok, na internoj mreži, ima mogućnost za povezivanje, to jest upoznavanje zaposlenih sa prijateljima i članovima porodica drugih kolega. Ideja poslodavca je da olakša svojim zaposlenima da pronađu partnere. Ipak, upoznavanje je dozvoljeno isključivo van kompanije.
Zaposleni u Tik-toku, podružnici kineske kompanije Bajt dens (ByteDance) imaju mogućnost da, ukoliko to žele, budu provodadžije.
Kanal, nazvan Meet Cute, nalazi se na platformi koju na radnom mestu koriste hiljade zaposlenih u Tik-toku širom sveta za postavljanje dokumenata, održavanje video-konferencija itd. Međutim, tu je i mogućnost da ljudi pronađu potencijalnog romantičnog partnera među svojim kolegama.
Na kanalu, o kojem je prvi izveštavao Forbs, zaposleni mogu da "reklamiraju" članove svoje porodice, prijatelje ili poznanike kolegama.
Objave sa važnim informacijama o "reklamiranim" osobama, poput visine i težine, prikazuju se na "zidu", slično kao u aplikacijama za upoznavanje. Usluga takođe omogućava zaposlenima da komentarišu objave i procenjuju ljude koji se pojave na "zidu".
U opisu kanala Meet Cute jasno je naglašeno da "kompanija nije odgovorna za posredovanje u sporovima".
Kanal, koji se nalazi na intranet forumu kompanije pod nazivom ByteMoments, uglavnom koriste zaposleni u Kini, ali platformu za obavljanje svakodnevnih poslova koriste i zaposleni kompanije širom sveta.
Portparol Bajt densa, kineske tehnološke kompanije koja poseduje Tik-tok, rekao je da je funkcionalnost Meet Cute dizajnirana tako da se koristi u Kini, sugerišući da nije predviđeno da je koriste zaposleni u inostranstvu.
"Razmatramo kulturalne razlike kada pravimo interne aplikacije kao što je ByteMoments. Funkcionalnost Meet Cute je posebno dizajnirana kao opcija za zaposlene u kontinentalnoj Kini i mi smo kanal učinili specifičnim za to tržište“, navodi portparol kompanije.
Zaposleni su obavešteni da Meet Cute treba koristiti za upoznavanje pojedinaca isključivo van kompanije, a savetuju se da ne postavljaju lične podatke, a pogotovo ne podatke o zaposlenima.
Kompanija Bajt dens nije bila stidljiva u pokušajima da bude provodadžija za zaposlene. I ranije je bilo internih načina za povezivanje, poput Projekta 175.
Prema pisanju Tech Planet i druge tehnološke platforme kao što su "Alibaba", "Huavej“ i "Meituan" svojim zaposlenima pružaju forume za upoznavanje ili usluge povezivanja.
Zaposleni u Tik-toku koji su razgovarali sa novinarima Forbsa rekli su da se, zbog pokušaja kompanije da olakša zaposlenima pronalaženje partnera, osećaju kao da im je zadirano u privatnost.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.