Kompanija ByteDance je u martu pozvala kreatore sadržaja na svoju 'novu platformu Lemon8', još pre nego što se ona pojavila u SAD, navodeći kao preporuku uspeh 'sestrinske kompanije' TikTok
Kineski tehnološki gigant ByteDance, vlasnik globalno megapopularne aplikacija TikTok, u Sjedinjenim Američkim Državama "gura" još jednu aplikaciju za društvene medije, u vreme kada se njegova vodeća aplikacija suočava sa mogućom zabranom u toj zemlji.
Iako bi to moglo da bude deo poslovne strategije kineske kompanije, njen novi proizvod koji bi mogao da zameni TikTok, prema tvrdnjama stručnjaka, takođe nije najbolje rešenje.
"Tajming je svakako zanimljiv. Čini se da ByteDance gura Lemon8 kao potencijalnu alternativu TikToku", rekla je Lindzi Gorman, viša saradnica za tehnologiju u razvoju pri organizaciji "Nemački Maršalov fond" (German Marshall Fund) za CNBC.
ByteDance je u martu pozvao kreatore sadržaja na svoju "novu platformu Lemon8", pre nego što se zvanično pojavi u SAD, navodeći uspeh "sestrinske kompanije TikTok".
Aplikacija Lemon8, spoj Instagrama i Pinteresta, prvi put je "lansirana" u Japanu početkom 2020. godine. To je "lajfstajl" aplikacija fokusirana na zdravlje i lepotu, koja se brzo popela na listi najpopularnijih u SAD, prenosi SEEbiz.eu.
Prema analizi kompanije "data.ai", Lemon8 je skočio za 693 mesta i postao druga aplikacija u SAD sa najviše podeljenog sadržaja u poslednjih 30 dana.
Lemon8 je na globalnom nivou daunloadovan čak 17 miliona puta od kada je pokrenuta, tvrdi portal "Apptopia".
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.