Viber uvodi novi Bizinis inboks i opciju Komercijalni nalog sa novim mogućnostima, ovo su detalji
Jutros je mnoge korisnike Vibera iznenadio novi inboks u aplikaciji pod nazivom Biznis (poslovni) inboks u kome će se od sada nalaziti poruke komercijalne prirode. Takođe, uvodi se i opcija pretraživanja komercijalnih naloga u samoj aplikaciji.
Cilj je, kako kažu iz kompanije, da poveća prisustvo brendova na platformi ali i zaštite korisnici od preveranata. Ovo je nova faza, najavljuju, interakcije između brendova i korisnika unutar aplikacije.
U novom Biznis inboksu čuvaće će se poruke svih brendova koji imaju zvaničan nalog na Viberu, te upravo u tom boksu možete ubuduće očekivati poruke od vaše banke, poruku o porudžbini iz radnje i slično. Inboks će se aktivirati automatski, čim primite prvu poslovnu poruku.
Na istom mestu ćete moći da pronađete i prethodnu prepisku sa brendovima, bankama i firmama ako ste je dosa imali. Funkcionisaće kao i glavni inboks aplikacije - imate mogućnost da važnu poruku prikačite za vrh ali imate i mogućnost da je prebacite u stari inboks sa privatnim četovima koji ostaje i dalje glavni inboks.
Biznis inboks će sve vreme biti na vrhu glavnog inboksa za primanje poruka te će vam tako i dalje biti vidljivo i pregledno dobijanje novih poruka od brendova i mogućnost brze interakcije sa njima.
Na prvi utisak, inboks je pregledan, lako se koristi i uveliko olakšava preglednost aplikacije. Glavni inboks više nije zatrpan biznis porukama koje se sad lako mogu pronaći na jednom mestu.
Viber će uvesti i "Komercijalne naloge", gde će biti moguće pronaći sve načine da se ostvari interakcija sa brendom na jednom mestu. U njemu će biti sadržane sve poslovne informacije, usluge i ćaskanja na Viberu, a da je nalog pritom lako pretraživ na platformi.
Korisnik će moći da pretražuje Poslovni nalog jednostavnim ukucavanjem imena brenda ili kompanije u prostor za pretragu unutar aplikacije.
Kada budu ušli u Komercijalni nalog po izboru, korisnicima će se prikazati naziv brenda, logotip, simbol da je nalog verifikovan, opis, kontakt-podaci i spisak kanala komunikacije dostupan na Viberu.
Nalozi će moći da se prosleđuju drugim korisnicima, što povećava prisutnost i vidljivost brenda.
Brendovi će moći da istaknu do tri adrese, vebsajt, broj telefona i opis dužine do 1.000 karaktera kako bi bili sigurni da su sve potrebne informacije dostupne zainteresovanim korisnicima.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.