Ideja kampanje kompanije Meta i njenog izvršnog direktora je da korisnicima prikaže važnost end-to-end enkripcije i da ih podstakne da počnu da koriste WhatsApp
Početkom godine objavljeno je istraživanje lista The Wall Street Journal koje je pokazalo da Appleov iMessage sistem za razmenjivanje besplatnih poruka među korisnicima iPhone uređaja, diskriminiše korisnike Android pametnih telefona I utiče na njihovo mentalno zdravlje.
Viši potpredsednik kompanije Google Hiroši Lokhajmer tada je optužio Apple za tzv. "zlostavljanje zelenim balončićima" (engl. green bubble bullying), što je izazvalo pravu pometnju na društvenim mrežama.
Iako se činilo da je na tu priču stavljena tačka, sada se izvršni direktor kompanije Meta, u čijem vlasništvu su Facebook, Instagram, kao i najpopularnija mesidžing aplikacija na svetu – WhatsApp, Mark Zakerberg okomio na Appleov iMessage.
"WhatsApp je daleko privatniji i bezbedniji od iMessage-a, sa end-to-end enkripcijom koja funkcioniše i na iPhoneu i Androidu, uključujući tu i grupne razgovore. Na WhatsAppu možete da aktivirate opciju da sve nove poruke nestanu jednim klikom. Prošle godine smo uveli i end-to-end kriptovane bezbednosne kopije. Sve ono što iMessage još uvek nema", napisao je Zakerberg u objavi na Instagramu.
Inače, fotografija koju je izvršni direktor Mete objavio, prikazuje reklamu za WhatsApp na njujorškoj železničkoj stanici Pensilvanija Stejšn, koja je deo velike marketinške kampanje tog internet giganta, prenosi GSM Arena.
Ideja kompanije je da na taj način korisnicima prikaže važnost end-to-end enkripcije i da ih tako podstakne da pređu sa Appleovog iMessagea na Metin WhatsApp.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.