Električna energija čini svet automobila sve sličnijim svetu tehnologije
Nio je za predstavljanje svoje nove perjanice na baterije, ET9, organizovao događaj koji je uveliko podsećao na Appleove prezentacije u vreme Stiva Džobsa.
Nio ET9 temelji se na novoj arhitekturi koja prevazilazi 800 volti viđenih na nekim serijskim modelima kao što su Audi e-tron GT ili Porsche Taycan, kao i na automobilima velikih marki kao što su sestrinski modeli Hyundai Ioniq 5 i Kia EV6.
Povećanje napona je budućnost: mnogi proizvođači, uključujući Maserati, rade na sistemima od 1.2 kV (1200 volti) iz više razloga: od smanjenja težine do povećanja snage punjenja.
U slučaju Nia, platforma doseže 925 volti i može podržati vršno punjenje do 600 kW i 765 A. Prevedeno, dodatnih 255 kilometara dometa u samo pet minuta. Sve to uvek uz mogućnost korišćenja zamenske baterije za ponovno pokretanje s punim rezervoarom za tri minute. Iskorićavanje je to prednosti novih Power Swap Station 4.0 stanica za brzu promenu baterija. Planiraju otvoriti 1.000 stanica za zamenu baterija i 20.000 stanica za punjenje samo u 2024. godini, prenosi Index.hr.
Automobilu ima više od 700 konjskih snaga. U svojih 5325 mm dužine, 2016 širine, 1620 visine i 3250 međuosovinskog razmaka, Nio ET9 sadrži tehnologiju 525 patenata i 17 svetski poznatih tehnologija.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.