Potpuno električni domet je izvanredan za jedan PHEV model i iznosi 165 km
Denza je premijum brend kineskog proizvođača BYD i upravo je predstavio novi model zbog kojeg će se šefovi evropskih auto-kompanija preznojavati. Denza N9 je pokušaj da se stane na crtu modelima kao što su Range Roverom ili BMW X7.
Prema tehničkim specifikacijama, dužina SUV-a je 5,3 m, a težina ide i do 3.245 kg. Ispod karoserije je BYD mehanička platforma 3.0, ista ona koja podržava sva vozila te kuće, od modela BYD Seal do BYD Dolphin.
U ovom slučaju, mehanička osnova je maksimalno razvučena kako bi se uklopila sa ogromnom karoserijom.
Denza koristi tri elektromotora. Prednji asinhroni motor na naizmeničnu struju je kombinovan sa dva sinhrona motora sa trajnim magnetima pozadi.
Maksimalna snaga prednjeg je 312 KS (230 kW), a 326 KS (240 kW) za svaki od zadnjih motora.
U ovom trenutku, BYD nije dao konkretne podatke o performansama, ukupnoj kombinovanoj snazi, autonomiji ili kapacitetu baterije.
Očekuje se da će se struja skladištiti u LFP bateriji kompanije FinDreams, u vlasništvu BYD-a, sa više od 100 kWh kapaciteta.
Da Kinezi igraju mudro, ili "na sigurno", svedpči i postojanje još jedne verzije sa SUS motorom. U pitanju je plug-in hibrid (PHEV), koja ima 2.0 turbo-benzinac sa 204 KS i električni motor.
BYD navodi da baterija ima 47 kWh, a potpuno električni domet je izvanredan za jedan PHEV model i iznosi 165 km. Maksimalna brzina automobila je 230 km/h.
Zvanična premijera sa svim dodatnim informacijama održaće se uskoro, navodi proizvođač, a ovaj SUV će se naći na tržištu krajem ove ili početkom sledeće godine.
Što se tiče Evrope, lansiranje je planirano za sredinu 2025.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.