To je 10. verzija dizajna znaka u istoriji marke stare 103 godine, koja se oslanja na originalni ovalni logotip iz 1919.
Nakon niza proizvođača automobila i francuski Citroën je odlučio da modernizuje izgled svoj znaka kako bi se bolje prilagodio digitalnom svetu.
Novi logotip donosi i novi korporativni identitet marke. U pitanju je 10. verzija dizajna znaka u istoriji marke stare 103 godine. Ova je, međutim, prva koja se oslanja na originalni ovalni logotip iz 1919. godine.
Novi dizajn predstavlja reinterpretaciju izvornog dizajna koga je prvi koristio osnivač marke Andre Sitroen, nadahnut uspehom svog prvog preduzeća za preradu metala koje je proizvodilo helikoidne zupčanike "ševron" (chevron) dizajna (heraldički simbol koji podseća na obrnuto latinčno slovo "v").
Poznati i tehnički nadahnut izraz "deux chevrons" (dva ševrona) otada predstavlja simbol identiteta marke Citroën. Vertikalno postavljen ovalni oblik na koga je simobol "zalepljen" donosi novi dizajerski pravac u korporativni identitet Citroëna.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.