Dok oldtajmeri iz '50-ih i '60-ih još uvek krstare putevima Kube, brojni evropski političari se pribojavaju da bi nešto slično za deceniju, dve moglo da postane svakodnevica i na starom kontinentu
Otkako je Kubom 1959. godine zavladao socijalistički režim Fidela Kastra prestao je uvoz novih američkih i zapadnoevropskih automobila.
Država se našla pod sankcijama i izolacijom pa su Kubanci morali da se snalaze. Zbog toga su se na ulicama kubanskih gradova zadržali automobili američki divovi koje danas širom sveta smatraju kultnim klasicima.
Starim modelima Cadillaca, Chevroleta i drugih marki uglavnom su izvađeni originalni V8 motori i u njih ugrađeni manji i štedljiviji četvorocilindrični benzinci i dizelaši. Ti oldtajmeri još uvek krstare putevima širom ostrva, a to je scenario koga se danas pribojavaju brojni evropski političari.
Međutim, njihovi motivi su nešto drugačiji. Naime, mnogi od njih se pribojavaju da će, nakon što 2035. godine bude zabranjena prodaja novih benzinaca i dizelaša, evropski putevi postati nalik kubanskim, prenosi Revija HAK.
"Videćete da će se većina građana radije držati polovnih automobila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem što je duže moguće. Od 2035. automobili na našim ulicama će postepeno izgledati kao na Kubi", objavio je ministar saobraćaja u vladi Bavarske Kristijan Bernrajter.
Jasno, ovog Bavarca muči i šta će dogoditi sa nemačkom automobilskom industrijom, koja već decenijama predstavlja glavni motor nemačke privrede.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.