Velika korist za japanskog proizvođača
Japanska Honda prijavila je rast kvartalnog profita od 78 odsto, podstaknuta povećanjem prodaje, posebno na severnoameričkom tržištu, i slabijim jenom.
Drugi najveći japanski proizvođač automobila po prodaji saopštio je da je operativni profit iznosio 394,4 milijarde jena (3,7 milijardi dolara) do juna, što je lako nadmašilo prosečnu procenu od 324,74 milijarde jena u anketi Refinitiva, prenosi Reuters.
To je značajno povećanje u poređenju sa profitom od 222,2 milijarde jena u istom periodu prošle godine.
Kao i drugi proizvođači automobila, Honda je navela da je imala koristi od snažne prodaje na američkom tržištu, koje je ključno, jer se situacija sa snabdevanjem delovima i poluprovodnicima stabilizovala nakon završetka pandemije.
Honda je zadržala svoju prognozu operativnog profita za tekuću godinu (jedan billion jena), što je niže od prosečne prognoze analitičara od 1,117 biliona jena.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.