Kina je postala prva zemlja u svetu u kojoj su žene kupci više od četvrtine prodatih automobila Ferrari
Žene su u proseku činile 26 odsto prodaje italijanske kompanije u Kini u poslednjih pet godina, isključujući Tajvan i Hong Kong.
To značajno premašuje udeo automobila Ferrari prodatih ženama u bilo kojoj drugoj zemlji, naveli su izvori ne navodeći precizne podatke, prenosi Financial Times.
Povećan je i broj žena koje se prijavljuju za događaje koje sponzoriše Ferrari, poput obuke za vožnju trkačkih automobila i uopšte pokazuju sve veći entuzijazam za proizvode i iskustva italijanske kompanije.
Kineskinje koje kupuju pomenute automobile su najčešće rukovodioci u tehnološkoj industriji, preduzetnice za nekretnine i super bogatašice.
Ferrari je odbio da iznosi više detalja o svojim klijentkinjama, a kompanija nastoji da održi udeo globalne prodaje od oko 10 odsto u Kini.
Prema izveštaju o prošlogodišnjem poslovanju, Kina, Hong Kong i Tajvan činili su 12 odsto ukupne prodaje sa oko 1.600 automobila.
Kina je na drugom mestu u svetu po broju milijardera, a Kineskinje dominiraju na listama najbogatijih žena u Aziji.
Luksuzna potrošnja u Kini oporavlja se otkako je druga najveća svetska ekonomija ukinula stroge kontrole zbog pandemije.
Procenjuje se da će kineski potrošači činiti 20 odsto tržišta luksuzne robe u ovoj godini, kao i da će se taj procenat povećati na 38 do 2030. godine.
Ferrari je prijavio globalnu prodaju od oko 5,1 milijardu evra i ukupnu isporuku 13.221 automobila.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.