Najveći proizvođač automobila na svetu pohvalio je američkog proizvođača električnih automobila.
Izgleda da su u Tesli značajno poboljšali kvalitet svojih proizvoda, što je izazvalo pozitivne reakcije inženjera Toyote. I dalje su daleko ispred konkurencije, a Toyota ima šta da nauči od ove američke kompanije.
Iako Toyota ima dugu tradiciju i njeni automobili su već decenijama sinonim za kvalitet i pouzdanost, postoje oblasti u kojima Toyota očigledno zaostaje za konkurentima. Naime, od oko 10 miliona prodatih automobila prošle godine, samo oko 25.000 je bilo potpuno električno. To nije iznenađujuće s obzirom da su električni modeli tek nedavno uvedeni u ponudu japanskog proizvođača. S druge strane, Toyota se može pohvaliti sa čak 2,6 miliona prodatih hibridnih automobila kao pionir u ovoj oblasti.
Tesla se, s druge strane, fokusira isključivo na električne automobile, a najnovije informacije ukazuju na to da Toyota ima želju da uči i hrabro krene u segment električnih automobila. Osim toga, smena na čelu kompanije, kada će 1. aprila Koji Sato preuzeti ulogu direktora, jasno ukazuje na otvaranje prema električnoj mobilnosti, piše Index.hr.
Do tada, Toyota želi da sazna šta je Tesla uradila kako bi postala uspešna. Prema informacijama sa Automotive News-a, Toyotini inženjeri su nedavno detaljno proučili Teslin Model Y, rastavljajući ga na najmanje delove.
Tom prilikom su se prijatno iznenadili, a ovaj električni krosover ih je oduševio jednostavnošću: „Skinuti masku sa Modela Y je bilo kao umetničko delo. To je neverovatno“, izjavio je jedan od neimenovanih inženjera iz Toyote.
Ono što ih je najviše impresioniralo je pojednostavljenje forme automobila i uvođenje livenja umesto korišćenja mnogo delova. Takođe, oduševilo ih je što je baterijski set integralni deo automobila. Inženjeri su zaključili da će morati da preduzmu drastične korake u segmentu elektromobilnosti kako bi dostigli Teslinu tehnologiju proizvodnje.
Kako prenosi Index.hr, navodno su identifikovali četiri oblasti u kojima Tesla ima prednost u odnosu na Toyotu: specijalizovana platforma, napredna baterija, namensko mesto za proizvodnju električnih vozila i softverski definisana arhitektura. U sve četiri oblasti Toyota je navodno tek na početku.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.