Prototip je dizajniran tako da se misli i na agilnost i težinu u Ultimate T1+ kategoriji
Dacia je dobro poznata kao proizvođač priuštivih automobila, ali su sada odlučili da uđu u svet motosporta - i za to su spremili ozbiljno "čudovište".
Rumunski brend najavio je učešće na nekoliko reli šampionata od sledeće godine, uključujući i Dakar. Titulu će pojuriti uz pomoć svog novog takmičarskog vozila, po imenu Sandrider.
Napravljen je u saradnji sa Renault grupom i Prodrive kompanijom iz Velike Britanije, a cilj je bio da se napravi trkačka mašina specijalno namenjena za relije.
Prototip je dizajniran tako da se misli i na agilnost i težinu u Ultimate T1+ kategoriji, a kad se sve skupi, u pitanju je najmoćnije vozilo u istoriji Dacia brenda.
Pokreće ga 3,0-litarski V6 twin-turbo motor koji isporučuje 360 KS sa 5.000 obrtaja u minuti. Ide na sintetičko gorivo, koje je kombinacija obnovljivog vodonika i izdvojenog CO2.
Ovo je upareno sa šestostepenim menjačem, a pogon je na sva četiri točka.
Preostaje još testova tokom kojih će se videti kako se Sandrider ponaša na različitim terenima i u različitim uslovima vožnje, a debitovaće na reliju u Maroku, pa ćemo videti šta je konkretno Dacia "zakuvala".
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.