Ova vest dolazi samo nekoliko meseci pošto je BYD najavio da će da izgradi svoju prvu fabriku u Mađarskoj
Planovi su jasni. Kineski BYD želi da postane vodeći proizvođač električnih vozila u Evropi do 2030. godine.
To je potvrdio šef evropskih operacija Majkl Šu na nedavnoj konferenciji o budućnosti auto-industrije koju je u Londonu organizovao Fajnenšel tajms.
Ova vest dolazi samo nekoliko meseci pošto je BYD najavio da će da izgradi svoju prvu fabriku u Mađarskoj. Na putu ka vrhu nosiće ih model Seal, čija se evropska verzija tek očekuje, piše Index.
Podsetimo, ovo je najjeftiniji model kompanije, sa početnom cenom u Kini ispod 9.000 evra. Šu je potvrdio da će evropska verzija sigurno koštati manje od 20.000 evra, saznaje Rojters.
Lokacija nove fabrike nije otkrivena, ali se pretpostavlja da bi mogla imati približan proizvodni kapacitet kao i mađarski pogoni, odnosno oko 200.000 automobila godišnje.
Podsetimo, u trci za lokaciju prve fabrike bio je i Beograd, koji se, prema pisanju naših medija, našao na drugom mestu na listi kineskog proizvođača, iza Mađarske.
Uzimajući u obzir nedavnu posetu kineske delegacije koju je predvodio predsednik Kine, Srbija će vrlo verovatno i dalje biti visoko kotirana kada je reč o ovoj značajnoj investiciji.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.