Poput japanskog proizvođača automobila, u istom sosu su se našli BMW i Ford
Tojota je poslednja u nizu marki koje su se suočile sa strogim standardima britanske Agencije za reklamne standarde (ASA).
Pošto su zabranjene reklame za BMW xDrive, BMW i3 i Ford Mustang, ista sudbina zadesila je i japanskog proizvođača, konkretno njegovu reklamu za model Tojota Hiluks (Toyota Hilux).
Odluka da se reklama zabrani izazvala je oprečna mišljenja: na njoj su prikazani Hiluks modeli koji voze van puta, što je i glavni razlog, a čini se da je zabrana doneta posle samo jedne žalbe.
Naime, kampanja pod nazivom "Adfree Cities" žalila se na ovu reklamu navodeći da je u pitanju "promovisanje ponašanja koje je štetno po okolinu".
Najverovatnije, stvar je u tome što se "krdo" Hiluksa kreće van puta, prvo kroz neku vrstu poljane a potom kroz plitku reku, da bi se na kraju zaustavili na privatnom parkiralištu.
Tojota je rekla da ovaj oglas prikazuje sposobnosti Hiluks modela, da je u pitanju zamišljena situacija, i da veruje kako nijedan razuman gledalac neće smatrati da je ovo poziv da se uništava okolina".
Reklamu pogledajte u nastavku teksta, a najbolje je da vam u ovom slučaju ostavimo prostora da procenu o potezu ASA donesete sami.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.