Lamborgini za najmlađe: Ekskluzivna kolica za bebe koštaju kao dobar polovan automobil

Dizajn kolica inspirisan je osnovama Lamborginijevih automobila, sa kočnicom u automobilskom stilu, ručno izrađenom ručkom, te visokokvalitetnim antilop materijalima

13.03.2025. 12:35
  • Podeli:
Lamborgini kolica - Silver Cross  Ferrari  Profimedia-67d2cedb1a005.webp Foto: Silver Cross / Ferrari / Profimedia

Italijanski proizvođač superautomobila Lamborgini ušao je u svet opreme za bebe kroz saradnju sa britanskim brendom Silver Cross. Rezultat ove neobične kolaboracije su luksuzna kolica za bebe Reef AL Arancio koja koštaju neverovatnih 5.000 dolara. Za ovu vrtoglavu sumu dobijate deo ekskluzivnosti - proizvedeno je samo 500 komada, a svaka jedinica dolazi sa numerisanom pločicom.

Silver Cross, britanski brend sa dugom tradicijom proizvodnje dečje opreme, nazvao je ovaj proizvod "super kolicima", što je jasna referenca na kategoriju "superautomobila" u koju spadaju vozila italijanskog proizvođača.

Dizajn kolica inspirisan je osnovama Lamborginijevih automobila, sa kočnicom u automobilskom stilu, ručno izrađenom ručkom, te visokokvalitetnim antilop materijalima i detaljima od italijanske kože. Kolica dolaze sa nosiljkom od polikarbonata visokog sjaja, točkovima sa punim sistemom vešanja i držačem za čašu. Lamborgini oznake uključuju prepoznatljivi logo kompanije s bikom i štitom, koji je inkorporiran na više mesta.

Proces dizajna trajao je više od dve godine i uključivao je sastanke sa Lamborginijevim timovima za dizajn i licenciranje, kao i posete izložbenim salonima kako bi se crpila inspiracija. Finalni proizvod dizajniran je "da odražava složenost i fasete Lamborghini vozila", navodi Silver Cross.

Foto: Silver Cross / Ferrari / Profimedia

Sve više bogatih roditelja spremnо da izdvoji bogatstvo za opremu za bebe

Iako bebe ne mare za luksuzne brendove, njihovi roditelji to definitivno čine. Visokokvalitetna oprema za bebe poput pametnih krevetaca, elektronskih grejača za flašice i skupih kolica postala je sve traženija dok stope nataliteta opadaju, a prosečna starost prvorotkinja raste.

Sa roditeljima koji imaju manje dece u starijem životnom dobu, povećala se i spremnost da se više troši na decu. Neki su očigledno spremni da izdvoje čak 5.000 dolara za kolica u limitiranom izdanju koja će im doneti prestiž i ekskluzivnost.

Lamborgini nije prvi luksuzni automobilski brend koji je ušao u svet dečje opreme. 2020. godine, Bentley Motors je predstavio svoju zvaničnu licenciranu liniju dečjih bicikala i tricikala pod nazivom Bentley Trike, kreiranu u saradnji sa kompanijom Posh Baby & Kids.

Sa Lamborgini kolicima, vaša beba sada može da putuje u stilu sa opremom brendiranom luksuznim automobilskim markama od kolevke pa sve do trenutka kada skine pomoćne točkiće sa svog prvog bicikla, prenosi Telegraf.rs.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()