Kompanija je prošle godine isporučila 947.000 vozila iz fabrike u Šangaju, od toga 600.000 na tamošnje tržište
Nove carine Evropske unije na kineske električne automobile bi mogle da pogode i vozila američke Tesle koja se proizvode u Kini, a Brisel bi mogao da izračuna posebnu stopu za kompaniju iz SAD.
Komesar EU za trgovinu Valdis Dombrovskis je rekao da Evropska komisija trenutno razmatra Tesline argumente za niže carine, prenosi Si-En-Bi-Si (CNBC).
Jedna od najvećih Teslinih gigafabrika se nalazi u kineskom Šangaju.
Kompanija je prošle godine isporučila 947.000 vozila iz ove fabrike od kojih je 600.000 otišlo na kinesko tržište, a ostatak je izvezen.
Evropska komisija (EK) je danas obavestila kineske proizvođače električnih vozila (EV) o uvođenju dodatnih carina na njihove proizvode koje će stupiti na snagu početkom sledećeg meseca.
Kako se navodi u saopštenju, na automobile firme Bi-Vaj-Di (BYD) će se ubuduće odnositi carina od 17,4 odsto, kompanija Gili će plaćati 20 odsto, a Es-Ej-Aj-Si (SAIC) 38,1 odsto
Ostali kineski proizvođači automobila će plaćati carine od 21 odsto, dok kompanije koje nisu sarađivale u istrazi EU o subvencijama očekuje carina od 38,1 odsto.
Ove mere se za sada označavaju kao privremene, a posle četiri meseca će postati konačne.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.