Poput brojnih drugih auto-kompanija, japanski proizvođač pojednostavio je svoj prepoznatljivi amblem
Čini se da svaka auto-kompanija to radi ovih dana. Umesto trodimenzionalnog logotipa sa teksturom i karakterom, brendovi pojedostavljuju svoj vizuelni identitet u skladu sa savremenim trendovima i tehnologijama.
Nedavna prijava novog zaštitnog znaka patentnom zavodu u Japanu pokazuje novi dvodimenzionalni Mazdin logo.
Primetno je da se novi logo ne udaljava daleko od Mazdinog trenutnog amblema. Zadržava iste konture kao i trenutni, koji japanski proizvođač koristi od 1997, a koji predstavlja uokvireno stilizovano slovo "M".
Pažljivijim posmatračima nije moglo da promakne da je Mazda koristila verziju novog amblema na konceptnom električnom automobilu još u aprilu, prenosi B92.
Podsećamo, SUV koncept Arata je debitovao na sajmu "Auto China 2024" u Pekingu sa pojednostavljenim, osvetljenim logotipom na prednjoj strani vozila.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.