Na tržištu polovnjaka cilj je da se postigne što bolja cena
Prema istraživanju koje je obuhvatilo 2.300 ispitanika platformi za kupovinu automobila Heycar i YouGov, skoro svaki četvrti vozač u Nemačkoj (23 procenta) varao je pri prodaji svog polovnog automobila kako bi postigao višu cenu za svoj automobil.
U većini slučajeva, ogrebotine su kozmetički uklonjene (12 odsto), a miris cigareta je prikriven (6 odsto).
Iako je oko tri četvrtine (74 odsto) ispitanih izjavilo da nikada nisu varali, 39 odsto kupaca polovnih automobila uvereno je da su prevareni prilikom kupovine polovnog vozila.
Čak 17 odsto je izjavilo da nezgode i oštećenja automobila nisu iskreno prijavljeni, dok je osam odsto kupaca sigurno da je kilometraža njihovog automobila lažirana.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.