Polovni automobili su mnogima u Srbiji opcija, jer za njih ne morate da date bogatstvo
Polovani automobili, ako je su dobre serije, mogu da vam budu najbolji izbor, ako želite da promenite vozilo. Ipak, treba znati malo više o automobilima ako se upuštate u kupovinu baš starog vozila.
Novinari Auto Bilda sastavili su listu polovnih automobila do 5.000 evra koji su najpouzdaniji po kvarovima i izdržljivosti.
Možete pronaći ovakve modele sa kilometražom ispod 200.000 i prilično su pristupačni. Model Alfa GT sa dvoja vrata, kreiran na platformi modela 156, verovatno je najelegantniji automobil svoje klase u ovom cenovnom rangu.
Što kasnija godina proizvodnje, to bolje, jer je prvobitno nekvalitetna izrada kasnije popravljena. Možda ćete imati problema sa crevom između turbopunjača i interkulera na modelu JTD jer ga treba često zameniti. Takođe, treba izbegavati zloglasni Selespeed menjač.
ESP je uveden u automobil tek sa fejsliftom 2008. godine. Međutim, sigurnosna elektronika nije bila standardna, pa prilikom kupovine uverite se da je ESP zaista uključen.
Zadovoljiće i svojom potrošnjom, koja ne prelazi šest litara. Pazite na koroziju, a može doći do dodatnih troškova prilikom promene kompleta kvačila.
Ovaj mali automobil sa potpuno aluminijumskom konstrukcijom je traženiji nakon fejslifta 2003. sa snažnim dizelom (90 KS). Nudi pristojan komfor, a motori su veoma ekonomični.
Najviše pažnje obratite na kočnice i vešanje. Pored toga, kvalitet izrade je solidan. Za prosečnu cenu od 3.000 evra dobija se A2 sa 200.000 km, koji je, međutim, star oko 20 godina. Cene rezervnih delova mogu biti visoke.
Na mnogim testovima polovnih vozila sa 100.000 km dobio je najviše ocene.
Honde su tradicionalno mudar izbor pri kupovini polovnih automobila zbog svoje dugovečnosti, ali treba proveriti da li je korozija uticala na vešanje automobila, a zadnje kočnice ponekad mogu da izazovu probleme.
Kompaktnih je dimenzija, ekonomičan je i nudi mnogo prostora pozadi.
Najbolje je izabrati atmosferski od 1,6 litara sa zupčastim kaišem, što bi bilo dobro proveriti nakon 90 hiljada km. Vlasnici polovnih modela povremeno prijavljuju povećanu potrošnju ulja.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.