Bogati znaju da bi korišćenje automobila trebalo gledati kroz uštedu umesto stvaranja statusa
Mnogi bi pomislili da oni kojima novac nije problem, za vožnju koriste samo luksuzne marke. Međutim, mnogi bogati Amerikanci, i neki od najbogatijih ljudi na svetu, voze daleko skromnije automobile.
Umesto da jednostavno kupuju kako bi impresionirali druge, bogati znaju da bi korišćenje automobila trebalo gledati kroz uštedu umesto stvaranja statusa, piše Yahoo Finance.
"Većina milionera ne vozi blistave automobile. Ti ljudi ne rasipaju novac da bi izgledali bogato, oni, zapravo, imaju novac da postanu bogati", napisao je finansijer Dejv Remzi u objavi na Fejsbuku 2022.
Prema studiji Experian Automotive, dok će bogati u društvu verovatnije kupovati automobile luksuznih marki, nego oni manje imućni, 61 odsto ljudi koji zarađuju više od 250.000 dolara radije će voziti Honde, Fordove i Tojote.
Istraživanje koje je sproveo MaritzCX pokazalo je da je za Amerikance koji zarađuju više od 200.000 dolara godišnje pick-up Ford F-150 bio najpopularniji izbor vozila.
Štedljivo trošiti i biti neupadljiv na putu važi i za ultrabogataše. Godinama su Mark Zakerberg (Meta), Leri Pejdž (Gugl) i Džef Bezos (Amazon) viđeni kako se voze u svojim automobilima Honda Fit, Tojota Prius i Honda Akord. Voren Bafet se dugo vozio u relativno skromnom Kadilacu.
Za imovinu koja dolazi s dodatnim finansijskim obavezama za gorivo, osiguranje, popravke i održavanje, teško je opravdati izdvajanje velike količine novca, naročito za luksuzni automobil.
"Vaš cilj bi trebalo da bude kupovina najjeftinijeg automobila. Tačka. To bi trebalo da vas usmeri na polovan automobil, a ne na novi", napisala je finansijska savetnica Suz Orman.
Prema već pomenutoj objavi Dejva Remzija, deset marki automobila koje voze milioneri u SAD su: 1. Tojota 2. Honda 3. Ford 4. Leksus 5. Subaru 6. BMW 7. Akura 8. Hjundai 9. Linkoln 10. Bjuik
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.