Od Golfa ni traga: 8 najboljih polovnjaka starih 20 godina

U konačnom izboru najboljih našli su se oni automobili koji su u saobraćaju još uvek zastupljeni u dovoljnom broju

27.12.2021. 16:18
  • Podeli:
automobili-foto-anadolija.jpg Foto: Anadolija

Ako je suditi prema procenama nemačkog auto-kluba ADAC, koje poznate kao prilično pouzdane, kupovina starijeg polovnjaka ne mora da predstavlja veliki rizik. U tom segmentu vozila postoje i oni modeli koji svojom izradom i malim brojem kvarova u dužem periodu, zavređuju visoke ocene kada su kvalitet i izdržljivost u pitanju.

Potvrda toga nalazi se u činjenici da nemački auto-klub ovakve liste, najmanje i/ili najviše problematičnih vozila, pravi upravo na osnovu broja poziva vlasnika automobila za pomoć na putu, odnosno broja intervencija na njihovog popravci.

U konačnom izboru se potom rangiraju samo oni automobili koji su u saobraćaju na nemačkim ulicama i putevima (još uvek) zastupljeni u dovoljnom broju. Tako je nastao i ovaj izbor kojim su obuhvaćeni stariji polovni automobili proizvedeni posle 2001. godine, koje su stručnjaci ADAC-a ocenili kao modele sa veoma niskom stopom kvarova.

A ti automobili su:

  1. Audi A3 (1996-2003.)
  2. Audi A4 B6 (2000-2004.)
  3. Ford Focus I (1998–2004.)
  4. Mercedes C klase W203 (2000-2007.)
  5. Škoda Octavia I (1996-2010.)
  6. Opel Astra G (1998-2009.)
  7. Toyota Yaris I (1999-2006.)
  8. Volkswagen Passat B5 (1995-2005.)

 

 

 

 

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()