U pitanju je muka koja se ne razlikuje mnogo od automobila sa SUS motorima
Jedna britanska firma za popravku automobila napravila je zanimljivo istraživanje kako bi proverila šta se najviše kvari kod električnih automobila.
Uprkos tome što biste možda prvo pomislili na bateriju ili neku elektroniku, najčešći uzrok kvara kod električnih automobila je - probušena guma, tvrdi u saopštenju britanska kompanija Start Rescue.
"Naši podaci pokazuju da je u 29% slučajeva kod električnog automobila, problem sa probušenom gumom. Ovo se ne razlikuje mnogo od automobila sa SUS motorima, jer noviji automobili više ni nemaju rezervne točkove", rekao je Li Pafet iz ove kompanije.
Kako su pokazali rezultati, domet baterije EV nije glavni problem za vozače električnih automobila, ali bi i dalje trebalo da vode računa o 12V bateriji koja daje snagu istim funkcijama kao i kod SUS automobila (npr. instrument tabli, svetlima ili brisačima).
Dobra vest glasi da je manja verovatnoća za to da se kod EV ova baterija isprazni nego kod SUS automobila - u 23,7% poziva upravo je ovo problem kod EV, u odnosu sa oko 30% ovih kvarova kod SUS vozila.
"Kao i svaki automobil, EV treba da se vozi kako bi se izbeglo da se baterija od 12V isprazni tokom vremena. Ovakva vozila mogu biti komplikovanija za popravku na licu mesta - naši podaci pokazuju da je dvostruko veća verovatnoća da će benzinski ili dizel automobil biti popravljen na putu", istakao je Pafet.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.