Oni koji imaju sopstvene punjače Nivoa 2 frustrirani su kombinacijom rastućih troškova električne energije i sporih brzina punjenja
Ako ste vlasnik električnog vozila (EV) znaćete da ima smisla da punite baterije svog automobila kod kuće. Upravo zato se dve trećine kupaca elektromobila odlučuju da opreme svoje kuće punjačima.
Međutim, prema novoj studiji, vlasnici električnih vozila u SAD postaju sve nezadovoljniji svojim kućnim punjačima.
Prema podacima američke kompanije J.D. Power, koja se bavi analizom tržišta, oni koji imaju sopstvene punjače Nivoa 2 frustrirani su kombinacijom rastućih troškova električne energije i sporih brzina punjenja.
Na lestvici od 1.000 bodova, zadovoljstvo vlasnika električnih vozila njihovim kućnim punjačima palo za 12 bodova na godišnjem nivou, na 740, prenosi Jutarnji.
Nešto manje od polovine ispitanih korisnika je izjavilo da nisu bili upoznati sa programima kompanije za distribuciju električne energije za pomoć u naplati u domaćinstvu.
"Kupci traže pomoć komunalnih preduzeća u upravljanju rastućim troškovima", rekao je Adrijan Čung, direktor odeljenja za komunalne usluge u J.D. Poweru. "Povećanjem svesti o dostupnim rabatima ili podsticajima, vlasnici električnih vozila će imati koristi."
Međutim, ima i dobrih vesti. Studija je pokazala da su oni sa trajno montiranim punjačima Nivoa 2 daleko srećniji od onih sa prenosnim punjačima Nivoa 1. Mogućnost zakazivanja punjenja je takođe važan aspekt, pri čemu je 35 posto onih koji koriste ovu mogućnost zadovoljno.
Međutim, kada se zadovoljstvo analizira prema marki automobila koje ispitanici voze, jasno je da neki proizvođači automobila moraju nešto da poboljšaju.
Chevroletova rešenja za kućno punjenje su dobila 683 negativna boda u oceni zadovoljstva, a ni Ford sa 699 bodova nije prošao puno bolje. S druge strane, vlasnici Tesle su najzadovoljniji svojim rešenjima za punjenje, sa ocenom zadovoljstva od 790.
Ako proizvođači automobila žele da vlasnici zamene svoja vozila sa SUS motorima za električne automobile, onda im je neophodno obezbediti da kućno punjenje ne bude samo na dobrom nivou, već da je "bezbolno" i da se odvija bez problema.
"Bez obzira da li ste proizvođač automobila, trgovac ili kompanija koja pruža komunalne usluge, poboljšanje iskustva vlasnika električnih vozila, s obzirom na kućno punjenje, trebalo bi da bude zajednički cilj svima", ističe Brent Gruber, izvršni direktor za EV u J.D. Poweru.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.