Pored širenja poslovanja sa SUS motorima na električne automobile, Francuzi nastoje da obnove savez sa Nissanom sa ciljem da ubede japanskog partnera da investira u novu električnu jedinicu
Francuski Renault i kineski Geely najavili su osnivanje zajedničkog preduzeća sa pedesetoprocentnim učešćem obe kompanije, koja će snabdevati motorima njihove brendove na benzinski pogon i modele sa hibridnom tehnologijom, kao i druge proizvođače automobila.
Ovo je najnoviji u nizu koraka koje je francuska kompanija preduzela u okviru kompleksnog restrukturiranja, prenosi Rojters.
Pored širenja svog poslovanja sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem na električne automobile, Renault nastoji da obnovi savez sa Nissanom sa ciljem da ubedi japanskog partnera da investira u njegovu novu električnu jedinicu.
Renaultovo zajedničko preduzeće sa kompanijom Geely zaposliće 19.000 ljudi u 17 fabrika i tri centra za istraživanje i razvoj, saopštile su dve kompanije, dodajući da očekuju da će postići finalni sporazum i pokrenuti novu kompaniju 2023. godine.
Preliminarni sporazum dolazi nakon najmanje tri meseca pregovora i neobavezujući je, rekao je za Rojters jedan izvor upoznat sa uslovima sporazuma.
Nova firma će biti smeštena u Londonu. Dve kompanije nisu u saopštenju navele detalje i druge finansijske uslove, ali su otkrile da će novo preduzeće, kada proradi, imati kapacitet za isporuku oko pet miliona motora i hibridnih sistema godišnje.
Renault i Geely već imaju zajedničko preduzeće u Južnoj Koreji.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.