Skoro ništa se ne zna o specifikacijama ovog Poršea
Porše je odlučio da rođendan proslavi specijalnim iznenađenjem za fanove.
Prošlo je 75 godina od prvog modela kompanije, Poršea 356 br. 1, a taj momenat treba posebno obeležiti.
Modeli 918 i Carrera GT bili su super sportski automobili kojima je nemački proizvođač svojevremeno pokazao da može i ume da radi šta hoće, a sada je došlo vreme za novu generaciju.
Mission X je novi koncept, koji će u nekom trenutku ući u serijsku proizvodnju.
Plan je da se napravi najbrži automobil koji će preći 22 km dug vijugavi krug legendarne staze Nirburgring Nordšlajfe za najkraće moguće vreme, što znači da se nadmaši rezultat od 6:35.183 koji je postavio Mercedes-AMG One prošle godine.
Cilj je bio da ovaj električni hipersportski automobil ima odnos snage i mase 1:1, na jednu konjsku snagu – jedan kg.
To će biti posebno veliki izazov za električni automobil zbog, naravno, baterije i velike mase. Odnosno, nije izazov ako ćete, na primer, imati 2000 KS i 2000 kg, ali ćete tada izgubiti agilnost, posebno na vijugavim stazama.
Dakle, Mission X je možda slabija od Rimac Nevere, ali i mnogo lakša.
Unutrašnjost je, očekivano, primer sportskog minimalizma u kome ima mesta i za analognu štopericu.
Skoro ništa se ne zna o specifikacijama ovog Poršea.
Otkriveni su samo neki detalji, poput onog da se baterija nalazi iza vozača i da koristi tehnologiju od 900 volti, koja garantuje veoma brzo punjenje.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.